ZIVVER
voor veilige
communicatie

  • Veilige e-mail
  • Veilig grote bestanden delen
  • Veilig videobellen

Ontdek de voordelen

ZIVVER

ZIVVER is een platform voor veilig én makkelijk communiceren.
Het helpt datalekken door menselijke fouten te voorkomen.  Het beschermt organisaties tegen de gevolgen van datalekken, zoals imagoschade, AVG-boetes en afpersing.

Bescherm de privacy van burgers met ZIVVER

Menige organisatie verwerkt grote hoeveelheden privacygevoelige data. Daarnaast komt ook de uitwisseling van gevoelige informatie, zoals NAW-gegevens, BSN’s, persoonlijke dossiers en vergunningen regelmatig voor. Een slimme oplossing voor veilig communiceren is daarbij een must. ZIVVER is een gebruiksvriendelijke oplossing voor veilig e-mailen, veilig grote bestanden delen en veilig videobellen.

Voldoen aan wet-en regelgeving

Een groot deel van de datalekken wordt veroorzaakt door menselijke fouten. Met veilige e-mail kun je snel maatregelen nemen om dit risico te beperken. Veilige communicatie is hiermee een belangrijke en effectieve maatregel om verdere invulling te geven aan de eisen die worden gesteld vanuit de Algemene verordening gegevensbescherming (AVG), de ISO/IEC 27001/2, de NEN norm NTA 7516 en de Baseline Informatiebeveiliging Overheid (BIO).

ZIVVER is gebruiksvriendelijk en ondersteunt bij het voorkomen van datalekken

Met ZIVVER kunnen je medewerkers blijven werken in hun eigen vertrouwde omgeving. Ook worden gebruikers ondersteund bij het voorkomen van datalekken en bewust gemaakt van de omgang met gevoelige informatie. Mocht er toch iets fout gaan, dan is het mogelijk om verdere schade te beperken.

Kenmerken

De beste en veiligste communicatieoplossingen

Veilig mailen

17 features

Voldoen aan normen en wetgeving

Inzicht in risico’s

ZIVVER geeft inzicht in het gebruik van veilig mailen, veilig bestanden delen en veilig videobellen. Daarnaast registreren audit- en communicatielogs alle handelingen – van beheer tot verzonden e-mails en bestanden.

Koppelbaar met andere systemen

Met de API krijgen applicaties de mogelijkheid om met ZIVVER te koppelen.

Makkelijk inloggen via SSO

Gebruikers loggen makkelijk en veilig in met een simpele single sign-on oplossing (SSO). ZIVVER helpt de IT-afdeling graag bij de eenmalige installatie.

Ondersteuning functionele accounts

Medewerkers van één afdeling kunnen ook veilig functionele accounts gebruiken (bijv. contact@organisatie.nl). Zij hebben toegang tot een functioneel account met hun persoonlijke account.

Eigen huisstijl voor gastomgeving

Bij elke veilige e-mail krijgt de ontvanger een notificatiebericht dat naar de veilige gastomgeving leidt. Om de herkenbaarheid en betrouwbaarheid van berichten te vergroten, kun je de huisstijl van jouw bedrijf toevoegen.

Voor desktop en mobiele apparaten

ZIVVER is beschikbaar op desktop en op mobiele apparaten. Hiermee is het ideaal voor gebruik op je werk, thuis en onderweg. Download eenvoudig de app voor veilig e-mailen op je mobiele telefoon en tablet.

Twee factor authenticatie (2FA) ontvangers

Standaard beschikt elk ZIVVER-account over 2FA. Dit is optioneel bij versturen van berichten. De ontvanger krijgt dan een code per sms. Mobiel nummer onbekend? Gebruik een toegangscode.

Sterke versleuteling

Automatisch TLS-beveiligde verbindingen en asymmetrische zero-knowledge encryptie bieden bescherming. Privé is ook echt privé.

Veilig mailen naar iedereen ter wereld

Iedereen kan veilige e-mailberichten ontvangen, beantwoorden, kopiëren en downloaden. Ook zonder eigen account. Bij elke e-mail krijgt de ontvanger een notificatie die naar de veilige gastomgeving leidt.

Herkenbare en intuïtieve look and feel

ZIVVER sluit zo goed mogelijk aan bij de gebruikservaring van jouw e-mailoplossing. In Outlook toont ZIVVER alleen een extra werkbalk bovenin het scherm.

Verstuur bestanden tot 5TB

Met ZIVVER verzend je bestanden tot 5TB. Gratis file transfer diensten zijn hiermee overbodig. Eventuele restricties van de e-mailprovider van de ontvanger hebben geen invloed.

Bericht terugtrekken

Je hebt altijd controle over verzonden berichten. Je ziet of berichten zijn gelezen en kan ze op elk moment terugtrekken. Op die manier dicht snel je een potentieel lek.

Vanuit je eigen e-mailadres

Met ZIVVER werk je gewoon vanuit je eigen, vertrouwde e-mailadres. Je gebruikt dus geen @zivver mailadres.

Vanuit je vertrouwde omgeving

Met ZIVVER werk je veilig vanuit jouw bekende omgeving (zoals Outlook). Met de webapplicatie mail je veilig vanaf Apple-producten.

Herkennen van gevoelige informatie

Bij gevoelige informatie in een e-mailbericht of bijlage krijg je vóór verzending een waarschuwing. Zo maakt de software je bewust van gevoelige informatie.

Waarschuwing bij ‘opvallende’ ontvangers

ZIVVER combineert het herkennen van gevoelige informatie met het analyseren van de opgegeven ontvanger. Je krijgt een waarschuwing als ‘opvallende ontvangers’ nog niet eerder dit type gevoelige informatie ontvingen.

Toon alle 17 veilig mailen features

Grote bestanden delen

13 features

Eigen huisstijl

Het is mogelijk om notificatieberichten in jouw eigen huisstijl weer te geven. Daardoor herkent de ontvanger het bericht direct als een bericht van jouw organisatie.

Voldoet aan ISO/NEN

De software van ZIVVER voldoet aan de ISO/IEC 27001/2, de NEN norm NTA 7516 en de Baseline Informatiebeveiliging Overheid (BIO). Daarmee kies je voor een toekomstbestendige oplossing voor veilig communiceren.

Audit logs

Wil je een mogelijk datalek snel controleren? ZIVVER beschikt over een auditlog en communicatielog per gebruiker. Je hebt direct inzicht om snel te kunnen schakelen, reputatieschade te beperken en te voldoen aan de meldplicht datalekken.

Bericht terugtrekken

Met ZIVVER is het altijd mogelijk om je bericht terug te trekken. Zo behoud je regie over je verzonden berichten.

Encryptie

Alle berichten die met ZIVVER verstuurd worden, zijn versleuteld. Door deze encryptie kan niemand anders dan de verzender en de ontvanger de berichten inzien.

Tweede factor authenticatie

Tweede factor authenticatie is standaard op elk ZIVVER-account en optioneel bij het versturen van berichten. Hierdoor kan een bericht alleen geopend worden door de juiste ontvanger.

Vanaf alle apparaten

Met de webapp en de mobiele app werkt ZIVVER zowel op tablet, telefoon als laptop, ongeacht het besturingssysteem.

Upload folders en mappen

Het is mogelijk om hele folders en mappen in één keer te versturen. De ontvanger ontvangt een overzichtelijk pakketje met behoud van de mappenstructuur.

Berichten downloaden/opslaan

Iedereen – ook zonder ZIVVER-account – kan bestanden downloaden en berichten opslaan.

Versturen naar alle ontvangers

Iedereen kan grote bestanden veilig ontvangen, ook als je geen ZIVVER-account hebt.

Alle soorten bestanden

Een PDF, PSD of EPS. Het is allemaal geen probleem, ZIVVER verstuurt alle mogelijke soorten bestanden.

Bijlagen tot wel 5TB

Met ZIVVER kun je eenvoudig grote bestanden tot 5TB versturen. Je hebt dus geen andere oplossing meer nodig.

Ook vanuit Outlook

ZIVVER integreert naadloos met jouw bestaande e-mailomgeving, zoals Outlook. Alles ziet er hetzelfde uit, en je behoudt je eigen e-mailadres.

Toon alle 13 grote bestanden delen features

Veilig videobellen

4 features

Eenvoudig te integreren met uw afsprakensysteem en kalender

Overleggen via ZIVVER Meet werken op basis van het delen van een link met deelnemers. U kunt deze link zelf eenvoudig maken en delen zonder speciale software. Hierdoor kunt u eenvoudig videobelafspraken plannen vanuit uw agenda, afsprakensysteem, elektronisch patiëntendossier, zaaksysteem, CRM-pakket, etc. Geen inefficiënt proces, ingewikkelde installatie of configuratie nodig.

Starten van een video-overleg via inloggen met ZIVVER

Voor het organiseren van videovergaderingen is een ZIVVER-account nodig, waarmee automatisch, zonder opnieuw inloggen, de identiteit van de gebruiker wordt vastgesteld. Met een bedrijfsaccount beheren organisaties centraal hun accounts, ook via synchronisatie met Active Directory, en bepalen ze de authenticatie van medewerkers, ook via Single Sign On. U bent dan ook verzekerd van een goede verwerkersovereenkomst, SLA, etc.

Iedereen kan videobellen, zonder beheerlast

Bij andere oplossingen moet u per medewerker bepalen of deze een account nodig heeft en welk abonnementsvorm. Dat zorgt voor beheerlast, hoge kosten voor medewerkers met een abonnement en een groot deel van de medewerkers die niet kunnen videobellen omdat ze geen account hebben gekregen. ZIVVER Meet heeft deze problemen niet. ZIVVER Meet maakt het mogelijk dat alle medewerkers in uw organisatie een video-overleg kunnen organiseren als dat waardevol is voor hun werk. Dit maakt het beheer veel eenvoudiger en biedt meer flexibiliteit tegen lagere kosten.

Lage kosten die passen bij uw gebruik

ZIVVER Meet biedt verschillende soorten gebruikersabonnementen. U bepaalt daarbij zelf hoeveel abonnementen u vast afneemt. Van generieke abonnementen voor vooral grotere organisaties waarbij een beperkt deel van de medewerkers naar verwachting hoeft te videobellen, tot gebruiks-abonnementen met onbeperkt 1-op-1 gesprekken en veel videobelminuten voor inbegrepen. Zo kunt u zelf kiezen welke abonnementen het best passen bij het profiel van uw organisatie en is ZIVVER Meet vrijwel altijd significant goedkoper voor uw organisatie dan andere oplossingen.

Implementatie

Jouw organisatie in vier stappen snel en veilig live!

Security in Focus volgt de implementatieaanpak van ZIVVER om jouw organisatie snel en veilig live te krijgen.

Op basis van een jarenlange ervaring van implementaties bij overheden en implementatie van veilige e-mail en informatiebeveiliging in het algemeen zorgt Security in Focus voor een snel en effectief implementatietraject..

1.

Kick off

We starten de implementatie van ZIVVER met een workshop. We stellen het beleid voor veilige communicatie vast en bepalen op basis hiervan de inrichting voor jouw organisatie.

Om draagvlak te creëren betrekken we de juiste medewerkers bij het implementatieproces. De ZIVVER projectmanager helpt je bij het maken van een plan van aanpak. Hierin leg je samen met de projectmanager de keuzes voor de inrichting, opleidingen, communicatie en een plan voor livegang vast.

2.

Inrichting

Tijdens de inrichtingsdag ligt de focus op techniek. We verrichten technische tests op basis van standaard testscenario’s om de werking van ZIVVER te toetsen in jouw omgeving.

Daarnaast leiden we de functionele en technische beheerders op en brengen we gezamenlijk de inrichting van ZIVVER op orde. Aan het eind van deze dag ben je technisch gereed om veilig te communiceren.

3.

Training

De implementatieaanpak van ZIVVER richt zich op het opleiden van superusers. Na de training beschikken de superusers over voldoende kennis en materiaal om de eindgebruikers op te leiden.

Daarnaast stellen wij materiaal beschikbaar om de eindgebruikers verder mee te nemen in deze verandering. Denk hierbij aan instructiefolders en korte filmpjes.

4.

Live!

Je bent nu gereed om live te gaan! Iedereen in de organisatie kan nu makkelijk en veilig e-mailen en grote bestanden uitwisselen. Een paar weken na de livegang evalueer je samen met onze projectmanager het project en sluiten we het project samen af.

Voor vragen kun je natuurlijk altijd bij ons terecht. Vanaf nu staat onze servicedesk graag voor jou klaar!

Organisaties die al ZIVVER gebruiken

Download de productsheets

Alle informatie over veilige communicatie met ZIVVER

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief!